5 Dagar Kvar. . .

Nu har lägenheten kommit ut på annons:
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/154181


Jag är så upprymd idag, har massor med energi till och från, många positiva tankar och massor med längtan!
Kom på att dom här 5 dagarna som är kvar kommer gå otroligt fort,
vi har mycket planerat som ska hinnas med.
Ikväll ska vi ut och äta på Akropolis, har bokat bord. Jag ser fram emot de väldigt mycket, vi behöver komma hemifrån för en kväll och ladda med ny energi. Bara ägna tiden åt varandra och vara kära och spralliga,
de är de vi är allra bäst på =)
Imorgon åker vi upp till Sandviken och ska tapetsera om 4 vårder, packa klart och frakta grejorna dit dom ska. Städningen slipper jag, jag har sån tur så mamma och mormor fixar de innan de är dax att lämna ifrån sej nycklarna.
Och jag kan njuta av min semester utan att känna stress och press över lghten.

På måndag får jag min digitalkamera =) Ska knäppa massor med fina kort på semestern. Vi har knappt några kort på varandra, några enstaka från Bali bara. Jag hatar att vara med på kort men jag tänkte offra mej den här gången ;)
Inte särskilt roligt att titta på semesterbilder som bara består av naturbilder. Jag ska boka tid hos en fotograf här hemma i höst, låter kanske ego men jag vill ha ett fint kort på mej och Viktor tillsammans.
Hm, hoppas jag kan få kameran innan jag och Sara träffas på måndag.
Vi har heller inga kort på oss tillsammans, men nu jävlar Duuude,
nu ska de knäppas kort =)

Håhå jaja.. tisdagen kommer jag att ägna åt tvätt och städning. Och onsdagen? Jaa då kommer jag att yra omkring och packa om väskan 100 gånger minst!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej fin tills Hjärtat kommer hem..


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer inte få en ända bild på mig ;) hahaha. Hoppas du inte fått kameran då slipper jag lida :P

2008-04-18 @ 16:38:12
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: Viktor

Vi kommer bli fottomodeller ;) Va mysigt det ska bli ikväll! kram

2008-04-18 @ 17:51:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0