Ego Pics. . .








Så här ser jag ut idag =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så otroligt vacker gumman!!! =)
Kram

2008-04-13 @ 16:40:26
Postat av: Tessan

Vilken synd att din tuttoperation misslyckades. Antar att den var billig!

2008-04-13 @ 21:43:07
Postat av: Caroline

Jasså de tycker du? Själv så är jag helnöjd och de är de som är huvudsaken! =) Skiter fullständigt i va andra tycker ska du veta, jag gör saker å ting för min egen skull. Tror du att jag gjorde dom för att människor ska sitta och studera och beklaga sej över dom? Haha, idi. Sikken tur att dom inte sitter på dej då, de är ju trots allt jag som får "stå ut med dom". Hädanefter kan du ju hålla såna kommentarer för dej själv, de låter bara väldigt barnsligt i mina öron.

2008-04-13 @ 23:18:42
Postat av: Duuude!

Jättefina bilder Stumps!
Hmm om man är missnöjd med sin kropp så ska man få göra vad man vill. Det är ju inte så att du gjorde dom extremt stora. Dom passar ju dig jätte bra. Hmm kändes mysko att skriva så men så är det ju. Skit i va andra säger. Mår du bra av det så är de ju ingen fara.

2008-04-14 @ 12:28:41
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: Yvve

Stå på dig vännen =). D ser kanonbra ut :P. Huvudsaken man trivs med sig själv! Kraam

2008-04-15 @ 10:20:07
Postat av: Linda

meeeh, någon är lite avis hör jag.. SÅÅ HIMLA FULT MED AVUNDSJUKA! Det lyser bara igenom att man mår dåligt med sig själv. jaja, jag tycker iaf att tuttarna dina är skitfina! :) haha.. Puss på dig gumms! //Linda

2008-04-16 @ 10:59:39
Postat av: Ida

Hahaha.. Jag är avundsjuk!!! Men jag unnar dig de gumman! :) kanske snor dom bara.. :P Res lite för mig nu också!! Kramar

2008-04-17 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0