Helg. . .

Skulle ha jobbat fredag, lördag, söndag och måndag. MEN.. så blir de inte.
Jag klarar inte av att åka hem, klarar inte av att jobba.
Varför blir de så här?! För inte så längesen så skulle jag ha avlidit om jag inte fick jobba, de va mitt allt. Hur som helst så ska jag försöka bli heltids sjukskriven igen fram tills 31/5. De är inte värt att återgå till jobbet när jag känner att jag mår sämre av de. Jag har lovat mej själv att verkligen kämpa för att jag ska må bättre.

Imorgon kommer en grabb och ska kolla på min lght. Jag längtar tills jag får lämna ifrån mej nycklarna så jag slipper de där råtthålet, usch!!
De ska bli så skönt att flytta till en nyare, fräschare lägenhet.
1:a juli får vi en sprillans ny lght! =D  Lyxigt... Har knäppt några bilder på våran nuvarande lght. De är inte riktigt klart med rust men man ser på ett ungefär hur de ser ut =)   

Undrar va jag ska hitta på idag? Har ingen större lust att springa på stan idag igen. De blir väl till att städa =)









Kommentarer
Postat av: Sara

Va snyggt det har blivit :)

2008-04-04 @ 11:49:54
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: Duuude

Ja visst har de?! De börjar ta sej =)

2008-04-04 @ 11:51:34
Postat av: Jenny

ohhh...fiiint 'kakfat'!! ...och mycket fin lägenhet, skön stil och mysigt. =)

Ett bra beslut av dig vännen att inte gå tillbaka till något som får dig att må dåligt, framförallt så är jag glad för att du har någon där vid din sida som kan ge dig trygghet. Kämpa på! KRAM

2008-04-04 @ 15:41:24
Postat av: Kamilla

Hej carro! Det var ett tag sedan, måste bara kommentera din lägenhet. Shit vilken snygg inredning!! Kram Kamilla

2008-04-06 @ 20:27:02
URL: http://kamillatholen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0