Pa Lyxhotell I Damai. . .

Fran att ha levt som backpackers har vi nu unnat oss tre natter pa ett nyrenoverat lyxhotell. Allting ser ut att vara hamtat fran ett vykort, sant som man bara drommer om. Detta ar paradiset! Vi hittade hotellet igar nar vi va ute pa aventyr med moppen. Vi tog en titt pa rummet, kakade lunch for att ga igenom varan budget. "Skit i budgeten! " 
Vi har en stor balkong med utsikt over havet, en stor pool, gym, tillgang till datorer... Hotellet ligger precis pa stranden,
tittar man at vanster ar de turkost vatten, ta en titt till hoger och dar ar regnskogen. Hur grymt som helst!
Nu har vi riktig semester! Sola, bada, ata och sova.
Just nu ar bada extremt godis sugna men i paradiset finns inget godis! =(
Vem kriverar forst? 
Och for er som undrar hur varat avetyr pa moppen gick sa kan jag tala om att jaa, vi overlevde! De va en kranglig stad att kora i, enkelriktat overallt!
Men Viktor va jatte duktig (med lite hjalp fran mej, hihi).
Jag har nog aldrig skrattat sa mycket at en manniska i moppe hjalm som jag gjorde at Viktor igar, hahaha! For de forsta sa va han ju jatte sot och for de andra sa fick vi bada damprus och skrattade ikapp, fulade oss och va nog overtrotta.Skratt de far jag gott om i sallskap med den mannen! =D
" Do you know where the other 'skue' is? "  
(Viktor skulle fraga expediten vart den andra skon, shoe, fanns nanstans.
dock sa fick han for sej att omedvetet dra till med lite swengelska)

Imorgon ska vi kolla upp nytt boende infor helgen. Vi har hittat ett stalle i narheten av varat nuvarande hotell, fast mycket billigare. Rakt in i djungel!
Hur ska jag sta ut i tre veckor till, hur ska jag klara av vandringen i den riktiga regnskogen?! Sa fort jag ser en odla, kackerlacka, mygga, groda eller nagot annat laskigt sa skriker jag och de kliar over hela kroppen. Hahaha!
Vi har tankt att bo kvar, sola och bada har i Damai over helgen.
Pa mandag ska vi aka til Bako National Park. Sen ar de bara orangutang rehab kvar att besoka, sen har vi fatt nog av Borneo skulle jag tro. Vi funderar pa att flyga over till fastlandet och spendera sista veckorna pa Langkawi och i KL.

Nu tog orken och fantasin slut, de far racka for idag! Nu ska vi bestalla choklad mousse via room service =P

Vi blir jatte glada nar vi far kommentarer hemifran.
Men tro inte att vi langtar hem, haaaah! ;)
Jo forresten sa tankte jag "overraska" med vykort till mina nara och kara. Dessvarre, sa klantig som jag ar, sa glomde jag lappen med adresserna hemma! Sa jag skulle uppskatta om Jenny & Sara kan skicka sina adresser i ett sms.
Ni ar dom enda jag inte far tag pa via Hitta.





Tyvarr va vadret halv daligt nar vi knappte bilderna idag.
Hoppas pa solsken hela dagen imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mannen med skon

Ja ja, men det e tur att ingen "hajar". :p

2008-04-29 @ 16:49:19
Postat av: Anonym

Nej precis Viktor, likasa med ananas. Hahahaha. Du ar grym pa engelska ocksa! Mr Swengelska, ar de du de? Tss.. Du ar for rolig du, de ar darfor jag tycker om dej sa mycket. Du borjar bli lika flang som mej! ;)

2008-04-29 @ 16:54:25
Postat av: Denkaa

Tjenare Syrran. Jag är faktist (lite) avundsjuk på er...Längtar bort nu jag också, till sköna stränder och varma kvällar. AAargh! ;)
Hoppas att ni har det bra där borta ;D Kan väl höra av dig nån gång här framöver, saknar dig...Ha det otroligt skönt och hälsa vikke! Puss%kram. Älskar dig, (lill)syrran. Ses väl om x antal veckor igen!

2008-04-29 @ 17:24:25
Postat av: mamsen

Hej svejs! ser kanon skönt ut.skulle inte va helt fel att vara där... vi har fint grill väder här hemma nu...Så vi får nöja oss med det ett tag till Ha kul och hälsa Victor. Tack för dagens ros i annonsbladet förresten. Micke hälsar. Puss å kram så länge

2008-04-29 @ 17:32:54
Postat av: Mickan

Underbara kort - och ner ser onekligen ut att ha det toppen bra =) - AVIS till tusen :P

Ha det fortsatt toppen kraaam

2008-04-29 @ 20:12:09
URL: http://mickand.blogg.se
Postat av: Linda

hejsan! hhahaa, viktor är rolig han! swengeskakillen! Kul att se lite kort också, du är så söt Carro! :) härligt ni satt på flyger föresten.. som kungligheter.. Njut nu av den tropiska värmen. Puss och kraaam

2008-04-29 @ 21:05:02
Postat av: Duuude!

ÅÅÅH lyxhotell! Nämen, fy så fuskigt. Låter som att allt är bra med er. Saknar dig som tusan, jag har ingen att prata med ;P. Jag skickar ett sms med adress. Hälsa viktor!

2008-04-30 @ 09:12:15
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: Viktor

Tack for rosen :)

2008-04-30 @ 09:47:16
Postat av: Ida

De ser ju inte ut att gå nån nöd på er ;) Jag vill också komma till havet och regnskogen!! Förstår att du är rädd för krypen Carro. Va på Skansen i måndags och fick panik bland spindlar och kackelackor.. SÅ snuskiga små djur. :S Ta hand om varandra och mys :) Kramar

2008-04-30 @ 10:26:34
Postat av: Jenny

hej vännen!!
Åh, det där ser juh inge najs ut alls...tokavis blir man juhe!
Ska gå ut is olen lite här och drömma mig bort...hoppas du överlever krypen, viktor får väl bära dig annars. *fniss*
SMSar adressen sen då! KRAM!!

2008-04-30 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0