Rust, Städ Och Lördagsmys. . .

Helgen är här men de känns som vilken dag som helst i veckan.
Man uppskattar inte helgerna lika mycket när man går hemma och är sjukskriven. De enda jag märker av är att Viktor inte åker till jobbet.
Idag har vi pysslat hemma och varit ner på stan en snabbis.
Köpte present till min stora lillebror som fyller 17 år imorgon. Hittade en jätte snygg t-shirt och en fräck keps, Viktor köpte precis lika dant åt sej själv. Haha..
Vet inte om jag/vi hinner åka upp på kalas i Storvik imorgon =(
De är lite små fix kvar med lghten innan fotograferingen på måndag.
Imorgon ska de inhandlas ny kyl & frys.

Nu på kvällskvisten har vi mumsat på nybakt fika bröd
(jag fick ett ryck och snodde ihop en kladdkaka och en kokoskaka)
och planerat våran resa lite mer detaljerat.
1 månad låter långt men tiden går ju så himla fort!! =/
Såhär ser resplanen ut just nu:
* Sthlm - Bangkok
* Bangkok - Kuala Lumpur
* Kuala Lumpur - Filippinerna
* Filippinerna - Kota Kinabul
* Kota Kinabul - Kuching
* Kuching - Kuala Lumpur
* Kuala Lumpur - Bangkok - Sthlm.
Många flighter är de men några av dom är bara tillfälliga stopp för att sen ta oss vidare till de egentliga resmålet.
Vi har tänkt att först sola, bada och vila upp oss i Filippinerna i ungefär två veckor, sen vidare till Borneo i drygt 8 dagar.
Påvägen hem ska vi stanna i Kuala Lumpur och leva storstadsliv och shoppa =)
Men de hinner blir andra planer på resans gång, svårt att sitta hemma och styra upp en resa via google typ.

Nä, nu ska jag mumsa i mej en kladdkaks bit innan de är dax att krypa ner bredvid Viktor som redan har somnat ovaggat.
Du är så himla söt när du ligger och dreglar hjärtat, hihi. Love you!

image71



Trevlig helg på Er!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är fruktansvärt avis ^^

2008-04-12 @ 23:36:58
URL: http://karinekeblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0