Tråkiga Tisdag. . .

Ännu en trist dag idag, tråkigt väder och en massa måsten. Huvudet värker och tårarna rinner okontrollerat. Jag känner att jag inte räcker till för någon eller något. Allt jag gör verkar bli fel eller så uppskattas de inte. Jag är en sån dryg, krävande person, jag vet! De känns som att de va en evighet sen jag fick uppmärksamhet eller vart uppvaktad. Jag hatar mej själv för att jag kräver så mycket.

Mäklaren kommer idag och ska kika på lghten och på torsdag är de fotografering. Suck, jag hatar  när de är en massa saker som ska och måste göras. Jag har kommit underfund med att jag inte klarar av stress längre,
förut mådde jag bra av positiv stress. De senaste året har jag förändrats ganska mycket. Även om andra inte ser de så märker jag de inombords.

Nää nu lär jag tutta eld i baken så de händer nånting.
Ska åka till Enlöping och hälsa på Sara på em är de sagt.
Slippa se lghten några timmar, äta nybakt och få umgås med någon som jag tycker hemskt mycket om =)







Jag blir alltid så glad av Saras pyssel och knåp! Fick ännu en fin bild av henne idag =) Love you dude!

image87

Kommentarer
Postat av: Duuude!

Ja komsi komsi, nygräddade kokostoppar! Mmmm mums. :)

2008-04-08 @ 13:49:23
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: viktor

du ska bli upvaktad snart en dag, du min underbara flickvän :)

2008-04-08 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0