Bye Bye Sweden!

Sista arbetsdagen avklarad! Nu har jag semester i 2½ veckor.

Gårdagen vart trots allt en bra dag.
Började dagen med en frukost på stan med Sussi. Fick en present av henne och Mervi som bestod av ett "presentkort", inträde på valfri krog i Uppsala och två drinkar.
Inte illa, det ser jag fram emot! =)

Efter frukosten åkte jag upp till Kungsgården och gjorde en grav till Tyra.
Lill gumman min... ♥
Väl hemma igen så skulle Viktor bjuda mej på mat, kasslergratäng.
När han skulle ta ut gratängen ur ugnen så tappade han den i golvet. Fy tusan så det stänkte i hela köket, förutom hela golvet så stänkte det under frysen och upp på element och väggar. En olycka händer så lätt! Jag fick bita mej hårt i läppen för att inte börja asflabba samtidigt som jag tyckte så oerhört synd om honom!
Du är duktig älskling som försöker ♥

Inatt åker vi ut till Arlanda för att senare ta 7.20 flyget till Chania.
Jag har inte fattat att vi ska åka, jag har inte packat en enda pryl och det känns som vilken dag som helst. Jag har fått problem med magkatarren igen så jag ska lägga mej och sova en timme tills Viktor kommer hem. Då ska vi åka till fabriksbutiken och byta vårat beige porslin till vitt och efter det kika på H&M efter linnen och t-shirtar.
Efter det så är det packning som gäller. Jag brukar tycka det är roligt att packa och dona inför resan men inte den här gången (?) . Jag är slut i kroppen, trött i psyket och skulle kunna göra nästan va som helst för att kunna knäppa med fingrarna och få allting fixat och klart. Gud så skönt det ska bli att slippa vardagen - laga mat, städa, tvätta, jobba...

Vet inte om jag kommer att bry mej i att ladda upp några bilder under resans gång.
I såna fall så blir det antingen här i bloggen eller i min bilddagbok. Take care!



Carolines bilddagbok


Kommentarer
Postat av: Duude

Duude kan du inte komma hem nu. Saknar dig!!

2008-08-27 @ 07:58:11
URL: http://sarahietala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0