10 Dagar Kvar. . .

Idag är jag ledig, tack och lov!
Är ruggigt trött i både kroppen och huvudet, konstant stressad på något sätt och frustrerad över att dygnets timmar är så få!

Tråkigt väder idag men det tycker jag är bra, hör och häpna!
Jag ska spendera min lediga dag till städning och lite annat hemma fixande, hoppas att det finns en tvätt tid idag. Det går mycket lättare att städa och dona om vädret är tråkigt. När Viktor kommer hem ska vi åka till Gränby. Jag ska kolla efter ett par skor som jag kan ha när vi åker till Kreta. Har äntligen hittat den perfekta klockan, får se om jag köper den idag ^^

Jag och VIktor är väl inte riktigt som alla andra, hihi... Viktor fyller år på torsdag och jag onsdag nästa vecka, men vi har redan gett varandra presenterna! Det började i söndags med att jag va så ivrig på att Viktor skulle öppna sin present men han så prompt nej till en början! Till slut öppnade han den iaf och igår när jag kom hem från jobbet så fick även jag öppna mina presenter =)
Vi är lite lätt flänga... Kika i bilddagboken för att se presenterna.

Nu ska jag vrida på musik på hög volym och börja med städningen.
Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: malin

javisst går städningen mycket bättre och roligare med hög musik? haha :)

2008-08-05 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0