Energi Kick, Rosa Pantern Och En Massa Extra Kilon. . .


Har tagit mej orken till att rensa ur två säckar med kläder som legat i förrådet
(orken är nog tack vare en kall, god rosa pantern) .
Gissa om jag vart lycklig?! Hittade jätte mycket fint som jag glömt bort att jag har.
En säck sparas, den andra ska skänkas till nån form av välgörenhet.
Helt otroligt att man köper kläder som man aldrig använder.
Snacka om att slösa bort pengarna!
Och aldrig lär man sej heller...
Tråkigt är också att jag har gått upp i vikt. Provade två par jeans, mina absoluta favoriter,
dom kan jag inte ha längre.
I år ska jag ha ett nyårslöfte, gå ner i vikt till sommaren så jag kommer i dom jeansen igen!
Det är min ideal vikt som jag trivs bäst med. *wish me good luck*

Nej, nu ska jag blanda till ännu en rosa pantern och invänta finalen i Dansbands kampen.
HEJA SCOTTS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0