Jeff Dunham. . .

VIlken otroligt grym och skicklig människa!
Jag har hört talas om honom men aldrig sett honom uppträda.
På 5:an visar dom hans show just nu och jag är mållös!

För er som inte vet vem han är så kan jag ju tala om att han är buktalare/komiker,
väldigt skicklig och rolig!
Det är inte ofta jag blir road av stand up-komiker och dylig men
Jeff Dunham tog mej med storm!
Nu är reklamen slut och jag ska återgå till soffan för att få mej ett gott skratt
innan det är dax att försöka sova.

Imorgon bär det av mot Storvik.
Kom på att jag har glömt att köpa en julklapp så jag lär fixa det imorgon innan tåget går.

"Silence! I kill you!"





Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag kommer sakna dig! kram

2008-12-22 @ 23:43:57
Postat av: Marina

Ja jag såg de :) Han är grym!

2008-12-23 @ 16:43:43
URL: http://malme.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0