Känner Mej Som En Julgris. . .


Nu är julen överstökad och vi har återgått till vardagslivet hemma i Uppsala.
Skönt att få komma hem, hem till min säng och mina saker.

Julen har varit mysig och vi har ätit som aldrig förr! Gjorde vi nå annat än att äta?!
Fick fina och användbara julklappar -
pengar, presentkort, kniv, parfym och lite annat små kolijox.
Tack så mycket familjen!

Det kliar i mina fingrar! Jag vill städa bort julen nu, helst nyss.
Men... har lovat mej själv att vänta iaf en vecka till.
Vill göra om här hemma.
Framför allt så vill jag köpa en ny soffa ,
hatar den klumpen vi har nu! Den förstör hela vardagsrummet.
Har en del idéer på små saker jag vill göra för att förändra.
Men orken och inspirationen finns inte riktigt.
Jag har hakat upp mej på att bo i hus och va jag än gör här hemma så
får jag inte till det som jag vill. Det bästa är nog att ta en paus från allt va inredning heter,
samla nya krafter och ny inspiration och hålla tummarna för att vi flyttar till hus inom en snar framtid.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Som jag har längtat efter mina kuddar och våran säng!
Natti natti...


Kommentarer
Postat av: Viktor

God morgon! =)

2008-12-29 @ 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0