Nagel Förlängning Och Min Kärlek Till Scotts. . .


Idag ska jag göra nånting som jag har velat gjort i mååånga många år;
förlänga mina naglar!
Det är så snyggt med välvårdare naglar. Ska försöka dra ner på andra små utgifter och istället unna mej att fixa naglarna varje månad.
Ett plus är att salongen ligger i samma hus som vi bor i, nära och bra!

Och förresten så tycker jag att Scotts borde ha vunnit igår!
Larz Chrizterz? Ja det är ju fartfyllt och glatt men... jaa, vad säga?
En iller och en hamster som frontfigurer och resten av gubbarna ser ut som muppar.
Nåja, Scotts har lyckats bäst ändå tycker jag. En ny skiva och en plats i melodifestivalen.
Dom spelar på Birka båten den 1:a, 2:a och 3:e januari om jag inte missminner mej,
det vore så roligt att åka med en av dagarna och se grabbarna live.


Jag tror att det kommande året kommer att bli riktigt bra...


Kommentarer
Postat av: mange

Hej tjejen! blev du nöjd då?

2008-12-21 @ 20:40:42
Postat av: Linda

Det ryktas att Scotts kommer till Sandviken i april, på bruksyran :)

2008-12-22 @ 15:25:23
Postat av: Carro

Oh my!

Då måste vi ju gå! =D

2008-12-22 @ 15:48:12
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0