. . .


Sitter i soffan och slappar ett tag innan det är dax att göra mat.
Idag blir det köttfärs soppa. Enkelt och så gott!
Jag tror jag kommer att äta ihjäl mej snart, är helt tokig i sötmandlar!

Tro det eller ej men jag lyssnar på julmusik (?!) . http://julradio.se/
Inbillade mej att jag ska få mer julstämning men det verkar inte fungera,
jag hatar fortfarande julen och längtar ännu mer till utlandet!

Jag drabbades av julklapps ångest igår.
Julklapparna som jag köpt till mamma och mormor är inge vidare, med facit i hand!
Ååå jag blir gaaalen! Va fan ska man köpa?
Kan inte vi i familjen skita i att fira jul, skippa julklapparna och lägga pengarna på en resa istället? Det vore mycket mycket bättre!
Nu lovar jag mej själv, att så länge jag inte har barn, så tänker jag inte fira jul.
Jag ska åka utomlands istället.
PUNKT!
Wanna join me?


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja tack! Jag är på! :P

2008-12-10 @ 16:09:09
URL: http://malme.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0