Leeedig. . .

Min enda lediga dag på länge. Kör på i 6 dagar nu innan jag får vara ledig igen.
Och då, som vanligt, har jag mycket att göra.
Har beställt tid för att kastrera Elliot och en klipptid till mej själv.
Båda på min lediga dag. Men de är ju skönt att få nåt vettigt gjort liksom...
Nu gäller de bara att hitta en bil, eller låna av någon.
Hjärtat ska vara i Gävle kl 8.00. Stackarn fick aldrig till de. Hihi.

Första helgen i februari ska jag till Enköping, träffa min Duuuude =D
Hon har lovat att spara såna där goda kakor åt mej, eller hur?!
Ska bli skönt att få komma bort ett tag men framförallt roligt att träffa Duuuden!
Då ska vi röka och skratta, för de är nog de vi är allra bäst på :P

Nä, om man skulle ta en promenad ner på stan. Sola kanske?
Väntar på att klockan ska bli fyra, då kommer morfar och hämtar mej.
Ska till Storvik och gratta mormor eftersom att jag jobbar kväll på hennes födelsedag. Sällan...




Prickig korv, i hate!
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0