Jump For Joy. . .

Idag har jag varit i Västerås med underbara Sara, najs!
Fyndade ett par super fina skor på Nilson och lite annat små krams.
Nu är de slut på ledigheten, imorgon är det dax att jobba igen.
Enligt SMHI skulle det bli sämre väder imorgon, stämmer det så gör det mej inte så mycket om jag måste jobba. Nästa lediga dag är på tisdag så då vill jag ha fin väder!

Jag är kär i en låt, en gammal goding! Den väcker många minnen till liv.
2 Unlimited - Jump for joy
Jag har alltid gillat 90 tals musiken, tidigare 90 talet. Har haft massvis med sån musik på förra datorn, nu när jag ska ladda ner till den nya så kommer jag knappt ihåg hälften av låtarna. En låt som jag verkligen vill ha, men inte hittar, är K2 - Show me your love.
Åhåå, jag är partysugen! Längtar tills cityfesten! Ska försöka se till så att jag och Duuude kan ta några blåa drinkar och rosa pantern ihop innan sommaren är helt förbi. Och så jävlar, då ska jag spela Eddie! Yeah!

Nej, nu har jag inte tid längre. Nu ska jag sola!

P.S Tips på "gamla godingar" är varmt välkomna! D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0