Tuppen Har Sovmorgon Jämfört Med Mej. . .

Igår på min lediga dag brummade jag iväg till Enköping för att umgås några timmar med Sara, duuuude. Vi lunchade och bakade bröd, mysigt!
När jag klev av bussen hemma i Uppsala så stod Viktor där, uppklädd och med en bukett blommor. Vi "firade" två månader som förlovade.
Kanske världens gulligaste kille?!

Idag klev jag upp före tuppen. 02.40 ringde klockan och det var bara att masa sej upp... Dagen har gått förvånadsvärt bra med tanke på 3 ½ timmars sömn. Slutade klockan 11 och mötte då upp Viktor och Torbjörn för att luncha på Max. För att inte riskera att bli trött så kilade jag ner på stan när jag kom hem.
Köpte mej ett par örhängen från Pilgrim, me like!
Kollade rean men jag hittar aldrig, eller sällan, någonting på rean.

På lördag får vi besök av mormor, morfar och syster. Syrran sover kvar hos oss och på söndagen ska vi (Melissa, jag och Viktor) åka till Skansen.
Hoppas på finväder, eller iaf uppehåll!  Funderar på att ta med matsäck,
sallad och hembakta scones. Är det någon som har tips på något annat lätt och smarrigt som man kan ta med sej på picknick?

Senare i eftermiddag ska vi ta en promenad så jag blir av med lite energi så jag kanske kan sova ikväll, ska upp 02.40 inatt igen.
På torsdag börjar jag 10.30 så då får jag sovmorgon =)
Viktor är på ingång hemöver så nu ska jag göra mat, pasta och köttfärssås. Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0