Huvudvärk. . .

Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk! Likaså igår.
Ingenting hjälper... jag har tagit tabletter, smörjt med liniment och vilat. Det enda som hjälper är mörker,
tystnad och vila. Kul att lägenheten ovanför oss inte är färdig än, det är hantverkare där från tidig morgon till sena kvällen. Borrar, hamrar och för oväsen. Gaaah, tystnad tack!

Skulle ha träffat Jenny idag, det är planerat sen en tid tillbaka. Och självklart... självklart så är det någonting som kommer ivägen!
Jag blir så ledsen, jag har sett fram emot det länge!
Men någon dag framöver, inte alltför långt fram i tiden, ska vi väl kunna få till en träff tycker jag.

Viktor är ledig idag, han har tagit ut en "flytt dag".
Just nu håller han på och tömmer förrådet i gamla lägenheten,
kl 14 ska nycklarna överlämnas. Jag har lovat att göra stuvade makaroner och stekt falukorv idag. Hör och häpna, jag som hatar korv!
Men, ibland får man offra sej, det handlar ju om att ge och ta i ett förhållande.

Tydligen så går det inte att skicka SMS (inte med Telia iaf) .
Skickade ett sms till Jenny igår och funderade varför jag aldrig fick något svar.
Och imorse skickade jag ett sms till chefen och talade om att jag inte kan jobba pga huvudvärken. Somnade om och väcktes strax efter 10 av chefen som undrade vart jag var, han hade inte fått något sms.
Jag fattade verkligen ingenting! Jag hade till och med dubbel kollat så att smset vart skickat. Vilken tur att jag har allmänbildade och sociala vänner som hänger med i vad som händer i vårt avlånga land och kan rapportera vidare till mej! Tack Jenny! :P

Det här inlägget har tagit rekord lång tid att skriva!
Sitter och kisar och försöker komma på nånting att skriva.
Hjärnkontoret funkar inte, hissen går inte ända upp,
har inte alla hästar hemma... kalla det va du vill, jag är hjärndöd idag!
Ska bädda ner mej på soffan och vänta på att filmerna som jag har laddat ner ska bli klara. Idag blir det inte många knop!









Så här pigg och fräsch känner jag mej idag!





Kommentarer
Postat av: jenny

ja, varsego eller nått...jag kände mig för övrigt helt avklippt från verkligheten då jag inte ens kan messa..skratt..

Vi får absolut ta den där dejten en annan gång..och jämföra grejjer..hahahaha...

Sköt om dig vännen och krya på dig!!!

KRAM

2008-07-01 @ 15:55:13
Postat av: Viktor

Maten var TOK god :-) TACK!

2008-07-01 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0