Jobba, Sova, Äta Och Skita. . .

Oj då, jag som brukar uppdatera flitigt i bloggen!
Nu är det några dagar sen, har nästan "glömt" att jag har en blogg.
Vad har hänt sen sist? Inte mycket mer än att jag har jobbat.
Trivs jätte bra och tycker att det är roligt att åka till jobbet! =) Arbetskamraterna är super gulliga och timmarna bara rusar iväg när man väl kommit till jobbet. Jobbar imorgon och sen är jag ledig ihelgen, skönt!
Nästa vecka ska jag prova på att jobba ett tidigt pass. Och då menar jag tidigt ! Börjar 4.30, åker med 03.40 bussen ifrån Uppsala. Det innebär att jag lär kliva upp senast 03.00, jisses!!!!

Läste i Lindas blogg att hon hade skickat ett sms till 118 100 och skrivit hennes namn och frågat vem det är -jag vart sugen på att testa och mitt svar blev:
" Christina Caroline Prim bor i Uppsala och är född den 13 augusti 1987.
118 100 tror att hon är en glad och positiv människa som gillar att göra sina medmänniskor på gott humör " . Hmm... förut var jag så men numera har jag fullt upp med att försöka hålla mitt eget humör uppe. Även om jag mår mycket bättre idag jämfört med i början på förra året så är det fortfarande jobbigt vissa dagar, andra dagar är förjävliga och andra... helt underbara!
Så är det väl för dom flesta kanske men med en långvarig depression så känns det extra påtagligt. Vissa dagar tappar jag livsgnistan och det mesta känns hopplöst. Tack vare min underbare sambo kommer jag på andra tankar.

You're the only one that knows me,
love it when you hold me,
never find a love like this.
Let me hear you say,
now I'll never be lonely,
look at what you've shown me, never find a love like this.

Let me hear you say,
I'm so glad you found me,
wrap you all around me, never find a love like this.



Nu ska jag lägga mej på soffan och kika på
" Design - Simon & Thomas " och möla popcorn =) Sen blir det sängen,
ska försöka vara utvilad imorgon.
So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0