Ledig! Sol, Vattenmelon Och Vila. . .

Vart tar dagarna vägen?
Jag har inte hunnit med en uppdatering sen i lördags.

Apropå lördagen så kan jag ju passa på och tala om att jag hade en trevlig kväll! Förfest hos Jessica med ölspelet och singstar, heart break efter midnatt. Alla, så gott som alla, vet ju att man inte ska dricka på tom magen
(även jag vet det men gjorde det ändå). Det vart lite yrt i luvan sista timmen. Haha... På söndagen mådde jag som jag förtjänade antar jag.
Fy fan, bakis och sliten hela dagen! Till och med på måndag morgon kände jag mej lite bakis och seg (?!) .

Idag och imorgon är jag ledig. Härligt!
Det är fin väder och jag önskar att Viktor vore ledig, eller iaf kunde sluta tidigare. Vi har inte varit iväg och badat eller solat på hela den så kallade "sommaren".
Jag som såg fram emot sovmorgon idag. Hah! Det kunde jag drömma om. Vaknade när Viktor åkte imorse och kunde knappt somna om, grannen håller som vanligt på att borrar och slamrar från tidig morgon till sen kväller,
det har han gjort i tre veckor. Nåja, lyckades till slut somna om men då ringer en låssmed och talar om att han är på ingång (låset på ytterdörren slutade fungera igår) . Då va det bara att kliva upp... Gaaaah!!
Kan inte jag få sooooova?!

Sitter i soffan halv sovandes och funderar på va jag ska göra senare idag.
Till att börja med så ska jag äta vattenmelon och ta en dusch.


Bjuder på några bilder från helgen, haha.. vilka tokisar vi är!
Ska försöka ragga upp flera bilder från den kvällen. Det va inte bara en kamera på den festen! Oj oj, det blixtrade tame tusan konstant!


Haha, jaa... va ska man säga?! =)Haha.. suck and blow!nu är de eran tur flickor!



Kommentarer
Postat av: Sara

Tjusiga ni är på sista bilden. Jag gillar speciellt snöret ;). Jag brukar också ta såna bilder på fyllan och det är alltid snöret som blir bäst på bild. :P

2008-07-17 @ 01:33:15
URL: http://sarahietala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0