Aj, Aj, Aj. . .

Dumma fötter, dumma tå!!
Vanligtvis brukar skavsåren och blåsorna ge med sej efter några dagars ompysslande men inte den här gången. Lilltån på höger fot är inte vacker, tvärtom, den är uggly!
Och ont gör den! Hela tån är som en enda stor blåsa med en blå-lila-röd färg.
Det värker och bultar i så gott som hela foten. Ringde till hälsocentralen imorse men dom hade ingen tid idag. Jag skulle återkomma imorgon bitti klockan 8 och hoppas på att få en tid under dagen. What? Dom hade tider imorgon men jag fick inte boka någon,
jag är tvungen att tävla om en tid med andra människor imorgon bitti. Suck..
va är det för system?! I värsta fall skulle jag knata över till akuten och så får det bli!
Tur att det ligger på andra sidan gatan, jag kan ju knappt gå. Och ännu värre, jag får inte på mej en sko! Jaja, vi får hoppas på det bästa!

Nu när sommaren är här så njuter jag i fulla drag av solen, färgerna men framför allt dofterna! Syrenerna doftar så underbart! Synd att dom blommar över så fort.
Vi har flera stora syrenbuskar på gården. Vi köpte ett badminton set på Rusta för 10 kronor häromdagen, tänkte att vi kan stå gräsplätten bland syrenerna och spela.
Eftersom att jag inte kan spela ute, på riktigt, så provspelade vi i hallen igår.
Man får det man betalar för!









image301




Kommentarer
Postat av: Carolina

du är så söt ^^

2008-06-05 @ 16:09:00
Postat av: linda

sötis!!

2008-06-06 @ 09:52:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0