Fredagen Den 13:e. . .

...och två månader kvar tills jag fyller =)

Äntligen är jag nyfrissad! Är jätte nöjd med resultatet!!
Färgade håret i en fin, varm brun färg och drog tunna blonda slingor.
Mycket vackert! :P
Satt i valet och kvalet, funderade på om jag skulle klippa page (det har jag funderat på i ett år men aldrig vågat). Men nej, vågade inte igår heller så det vart bara en toppning. Köpte mej en jätte fin tunika på Gina som jag har på mej idag, känner mej skapligt fin (för en gångsskull) och är party sugen!
Det är partajj i Sandviken ikväll hos Jenny och jag är jätte sugen på att åka dit men jag har inte råd. Vore roligt att slå klackarna i taket med brudarna!
Men men, det blir förhoppningsvis fler gånger.

Kom nyss hem från stan. Har varit och lämnat in en jobbansökan på ett café här i stan, så nu är det bara att hålla tummar och tår!
"Råkade" slinka in på Din Sko och fyndade ett par Vagabond skor.
Älskar deras skor! Det var ju halva priset, hur skulle jag kunna motstå det?!
Hehe.. snygga och sköna dessutom.
Ikväll tänker
jag försöka lura med Viktor på bio eller hitta på något annat mysigt tillsammans. Vi har inte haft speciellt mycket tid tillsammans den här veckan.
För mej är det jätte viktigt att umgås, kramas, prata och ha kvalitétstid tillsammans.
Nu ska jag slå en pling till Darling och höra när han kommer hem. Tjing tjing!



Kommentarer
Postat av: Marina

Du va jätte fin på bilderna :)

2008-06-14 @ 12:50:20
URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Postat av: Flisan

Åhhh va fint det vart jätte tjusigt,,vill oxå:-D

Hoppas ni hade en myskväll :-)

kramis

2008-06-14 @ 17:34:20
Postat av: Linda

jättefint blev håret! :))) synd att du inte kunde komma igår, det var jättekul, fast jag var aldrig ut. puuuuss

2008-06-14 @ 22:05:54
URL: http://buslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0