Midsommar. . .

Typiskt svensk (mid)sommar!
Ena sekunden solsken och andra spöregn. Hoppas att det blir fint väder, eller iaf uppehåll, ikväll. Är hos mamma nu, ska hoppa in i duschen och sen blanda iordning en rosa pantern.. mmmums! Ikväll blir det Årsunda och äntligen får jag umgås med Anki! Det va verkligen längesen!! =(
Ikväll ska vi slå klackarna i taket!

Från det ena till det andra;
igår vart jag uppringd av chefen på Exchange ute på Arlanda. Han hade sett mitt cv på arbetsförmedlingens hemsida och var mycket intresserad av att träffa mej. Gissa om jag vart chockad! Så på måndag ska jag ut till Arlanda på intervju =) Caféjobbet struntar jag i, Exchange känns mer seriöst och det är en utmaning. För drygt 1½ årsen ringde jag en spågubbe angående min katt Texas som var försvunnen. Spågubbe sa då att han såg att jag skulle jobba med pengar inom loppet av 2 år. Han visste inte om det var på bank eller som ex. väktare, men hantera pengar skulle jag göra. Jaha ja, visst tänkte jag..
Och nu verkar de ju bli så att jag ska jobba med pengar. Kusligt!
Jag är otroligt glad och stolt! Jag trodde inte ens att det va möjligt att få ett jobb via Ams eller genom att registrera ett cv på deras hemsida.
Ibland ska man ju ha lite tur också!
Ännu en gång håller jag tummar och tår inför jobbintervjun!



Skål!

Kommentarer
Postat av: viktor

Det vart en midsommar i år också, en mysig sådan ockå :) Vi skulle ha en eldstad i ny lägenheten så jag kan massera dig framför den ;) kram

2008-06-22 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0