Sammanfattning Av Helgen. . .

På midsommaraftonen vart det grillning och drinkar hemma hos mamma.
Sen drog vi (jag, Viktor, Anki & Erik) vidare till Årsunda. Och jaa, vad ska man säga? Ingen höjdare men det var roligt att träffa Anki!

På midsommardagen pysslade vi lite med Viktors båt och käkade pizza med hans familj. Varken jag eller Viktor kände för att gå in i parken i H-by.
Det är samma visa varje år; fylla, bråk, otrohet och bara massa skandaler!
Nää, sånt är jag glad om jag slipper. Istället åkte vi på bio inne i Gävle.
Vi såg "What happens in Vegas". Haha, så bra film!
Den kan jag varmt rekomendera! Efter filmen åkte vi till stugan och njöt av lugnet, tände en brasa och jag fick massage. Mysigt! Jag saknar "landet" och lugnet men att vistas i stugan mitt ute i ingenstans var föööör lugnt! Och kusligt!

Idag har jag haft en shoppingdag med mamma, mormor och syrran.
Fyndade två koftor och underkläder. Nu är rean på G, nu är det roligt att handla kläder! Jag vill åka till Sthlm och shoppa nu när det är rea.
Roligt att se nånting annat och dessutom är ju utbudet större.

Imorgon är det dax för intervjun och jag är väldigt nervös! Vill så gärna ha det jobbet! Jag och Viktor har valt ut vilka kläder jag ska ha imorgon och vad jag ska komma ihåg att fråga. Får jag jobbet så ska jag och Viktor gå ut och äta på restaurang imorgon och fira =)
Nu ska jag tvätta ansiktet och sen lägga mej, ska försöka somna i skaplig tid så jag slipper vara så trött imorgon.
Funderar på att fjäska åt mej lite massage innan det är läggdax. Hehe...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0