National Dagen. . .

Du borde ta mina ord på allvar, det är viktigt! Det blir så mycket lättare om du tar till dej av det jag säger redan nu, en dag kan det ha gått för långt och kanske är det då försent att göra nånting åt det. Du väljer själv...

Idag har vi haft mamma, Micke, syrran och brorsan på besök.
Mysigt och roligt att dom får se hur jag har det här i Uppsala.
Imorgon väntas besök av mormor och morfar.

Foten är lite bättre nu men det ömmar nåt så fruktansvärt!
Ska halta ner på stan imorgon och köpa mej ett par rejäla skor,
hur lätt det nu kan vara?
Nää, nu ska jag göra tacos. Helst av allt vill jag dra i mej några rejäla groggar och skita i allt annat för en stund. Meeen.. tråkigt nog äter jag antibiotika och känner att det är viktigare att reparera foten än att haltandes bränna pengar på krogen. Det hinns nog med, sommaren har ju nyss
börjat!  :P










Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du kan inte börja på nu.. Vänta på mig vet du väl?! :P

2008-06-06 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0