De Går Fort När Man Har Roligt. . .

Dagen har gått så fort! Har haft en bra dag, som alltid när jag umgås med Sara, min duuude. Vi började dagen med intervjun på Ikea. Den gick jätte bra, jobbet är mitt om jag vill ha de. Känns jätte bra att allting är fixat när jag flyttar ner hit till Uppsala. Nu är de bara att tuta och köra =) Efter intervjun åkte vi vidare till Kista gallerian. Har aldrig varit där tidigare men jag kan garantera att jag kommer att åka dit igen. Himla mysigt och många bra butiker.
Trodde ett tag att jag skulle äta ihjäl mej, hahaha. Käkade souvlaki till lunch,
åt och åt och åt.. Sara undrade hur all mat fick plats i mej.
Tog en repa till apoteket så maten skulle hinna smälta innan jag skulle bjuda Sara på efterrätt. De fanns huuur mycket gott som helst att välja på, efter många om och men så lyckades vi välja marängswiss (dock så va marängerna slut). 3 kulor glass, äh de är en baggis tänkte jag. Jo jag fick ju i mej allt men när jag svullat klart mådde jag riktigt illa. Även då kunde inte Sara förstå hur jag kunde äta så mycket. Kände mej som ett äkta svullo, hon åt ju knappt nånting.. På hemvägen åkte vi "lite fel". Dumma skyltar som visar fel :P

Har varit på stan här i Uppsala och bränt lite mer pengar.
Öppnade upp plånboken på Make Up Store och H&M. De jag skulle ha med mej hem va ett par solbrillor och nån form av badolja. Tror ni att jag hade de? Nää..
Tänkte att jag skulle fixa ett "hemma spa"- ansiktsmask och hårinpackning, plocka bryn och raka ben. De får bli de gamla vanliga badskummet.
Vill göra mej freeesch tills Darling kommer hem. Vi har inte träffats sen i söndags men de känns som en evighet! Längtar efter att få krama om honom,
de ska bli så skönt att få ligga i hans famn och känna "hans" doft
(riktiga män luktar diesel, haha) . De pirrar i hela min kropp, jag är riktigt kär!




Bali 2007. Snart är vi i Malaysia och knäpper nya beach bilder =)
image67

Kommentarer
Postat av: Linda A-V

Vad skönt och läsa din blogg gumman! Och att du mår så bra :) Värmer i hjärtat! Ska vi ta en fest framöver, nu när du snart åker och ännu värre flyttar? :) Puss Linda

2008-03-27 @ 18:48:59
Postat av: Sara

Hehe ja dude jag är väldigt förvånad att du kan käka så mycket och jag fattar inte att glassen gick ner hehe. Tack för en underbar dag! Jag har alltid kul när jag är med dig.

2008-04-01 @ 17:41:12
Postat av: Jenny

Aha, du har utforskat Kista gallerian...ett av mina absoluta favvo ställen. Och Greken - det bästa 'snabbmats' stället!! =)
Skyltarna visar alltid fel - iaf var det så då jag precis flyttat ned till Sthlm..skratt...
Kul att höra att du är så kär gumman - det är du verkligen värd!

2008-04-03 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0