Direkt Från Hjärtat. . .

Älskling, du är den finaste människa på denna jord.
Jag förtjänar inte dej. Vi har nånting alldeles speciellt tillsammans, vi passar så bra ihop. När vi ligger sked är de som att våra kroppar är som gjorda för de.
De finns inget problem som vi inte har kunnat lösa tillsammans.
Vi är som ett pussel och bitarna faller alltid på plats. Jag trodde inte att jag skulle finna en sån underbar, likasinnad människa som dej.
Är så rädd för att förstöra de vi har, därför tar jag avstånd ifrån dej men egentligen är de inte så jag vill ha de! Jag är svag, orkar inte kämpa så mycket mer. Med dej blir jag stark. Du säger att de inte är lång tid kvar tills jag ska flytta hem till dej men varje sekund känns som en evighet!
Jag kvävs snart av min depression och längtan efter dej..
Älskling, jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar dej nu.


♥ Den kärlek som jag känner till dej Viktor är oändlig och jag känner i mitt hjärta att jag vill vara din livet ut.
Vill du vara min föralltid,
tills döden skiljer oss åt?




Kommentarer
Postat av: Lilla Jag

Välskrivet och väldigt rörande. Fint skrivet av en fin tjej. Hoppas att allt löser sej till de bästa och att karln din friar snart :P
Du är värd att må bra! Take care tjejen!

2008-03-25 @ 22:25:08
Postat av: viktor

du är förtjänar det bästa, jag älskar dig! jag ska göra allt för att vi ska få det bra och jag lovar att snart kommer världens finaste ring sitta på ditt finger :)

2008-03-25 @ 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0