Tillbaka Till Verkligheten. . .

Efter nästan 5 veckors sjukskrivning är de nu imorgon dax att börja jobba igen, dock bara halvtid. Jobbar måndag och tisdag den här veckan, resten ledigt.
Ska verkligen engagera mej i min terapi, ge de en ärlig chans.

Äntligen har jag fått tillbaka min mobil, fick en helt ny! =)
Hoppas den här funkar bättre. Försökte få byta till w890i men säljaren hade en jävligt taskig attityd. Jag hade sån lust att snärta till honom på snoken! Hädanefter ska jag sponsra dom mindre företagen, hellre betalar jag lite extra och får bra service. Elgiganten och alla andra stora kedjor kan ta sej i brasan!

Nu har jag bestämt mej för att flytta ifrån detta län. Så från och med juni blir jag Uppsala bo =D Jag längtar så mycket och tror verkligen att de här är helt rätt, min magkänsla och mitt hjärta säger så. Vi ska få ett roligt, spännande och tryggt liv med massor av kärlek, jag & min älskade Viktor <3
Imorgon ska jag ringa Ikea Uppsala och höra om dom fortfarande vill ha mej som anställd. Ser fram emot våren och sommaren väldigt mycket!!
Och om våra planer flyter på så sticker vi utomlands i minst 3 månader i december.












I´m in loooove...
image38

Kommentarer
Postat av: Flisan :-)

jaaaaa jippi...åhh va härligt gumman..jag tycker verkligen du ska ta den här chansen det kan ju bli hur kanoners som helst.va glad jag bli för din skull.. o blir du u-sala bo så e det ju närmare sthlm o där finns ju MOI ;-) höhö... Kram på re

2008-03-16 @ 20:58:40
Postat av: Caroline

Javisst är de bra?! =) Jag är riktigt glad, faktiskt! =D Ja nu kan vi ju faktiskt ses tycker jag, avståndet är inte så långt när jag bor i U-sala. Kram på dej också!!

2008-03-16 @ 21:56:37
Postat av: Duuude!

YEAH! Min duuuude flyttar ner :). Underbart. Jag tror också att det är rätt för dig och se till att göra något bra av flytten så det inte blir en negativgrej. Hihihihi Nu är Sara GLAD :D. P&K

2008-03-17 @ 10:20:59
Postat av: Mickan

Tror också att det här blir jätte bra =) en ny start en bättre start! =)

2008-03-17 @ 13:42:55
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0