Tråkiga Torsdag. . .

Usch vilken tråkig dag de är idag!! Grått och trist ute och jag börjar bli förkyld.. Huvudvärk, snorig och fryyyyyser.. Igår köpte jag en jätte fin pyjamas i siden, så mysig och skön. Älskar att stosa omkring i den =)

Vet inte riktigt va jag ska göra idag, har ingen lust till nånting egentligen.
Min mobil har kommit tillbaka från servicen så jag borde åka till Valbo och hämta den. I samma veva kan jag ju passa på att kika in på jobbet och planera semestern och mitt kommande schema. Ska jobba halvtid i en månad till att börja med. Har varit hemma i 4 veckor nu, tiden bara springer iväg!
På måndag är de dax att börja jobba igen och de är med blandade känslor.
Näe, jag har faktiskt ingen lust att göra nånting alls idag! Jag ska glida omkring i min mysiga pyjamas, läsa nya Vagabond tidningen, äta vattenmelon och försöka njuta av lugnet (även om lugn och ro gör mej orolig och nervös) .


Passioooon!! :P











image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0