Vilken Resa. . .

Håhå jaja.. kom nyss hem från Gävle, är ganska seg och i behov av en dusch.
Jag och Jeccisa handlade en hel del igår, brände mer pengar än va jag hade tänkt. Köpte två plattor öl, en bacardi melon, en limpa och lite godis.

Vi gottade i alkohol under hela resan och fortsatte i bussen hem.
Vi va på topp och planerade utgång. Jo men visst, snacka går ju. När vi kommit hem till Jessica så tog vi en varsin öl och blandade ihop en mjölkdrink. Satt som två slakt och gäspade ikapp. Så vi gick och la oss och somnade ovaggade,
kl 19 !! Haha.. eliten.
Men roligt hade vi och mycke skumma människor fick vi se också.
Käftade med ett äldre par på bussen hem, helt otroligt hur vuxet folk kan bete sej.

Nu ska jag lägga mej och läsa en stund. Behöver städa en snabbis innan jag ska på kalas i Storvik. Syster yster fyller 11 år idag, grattis! =)









Våran stadiga frukost kl 11 ;)
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0