En Vecka Aterstar. . .

Gili oarna, liknar inget annat stalle vi har besokt!
Resan hit var en upplevelse i sig. Forst en buss fard pa 2 timmar och sen byte till bat. Bat resan skulle ta ca 3 timmar men vi vart "lite forsenade" pga harda vindar och hoga vagor. Jag sov som en klubbad gris i 2 timmar.
Hur jag kunde sova trots allt ovasen ar en gata for bade mej och Viktor.
Baten mer eller mindre tippade over, vagorna slog upp over rutorna och folk slet i flytvastarna. Haha, jag maste ha blivit hart vaggad nar jag var bebis!
Narmare 21.00, 4 timmar forsenade, kom vi antligen i land och vi hittade en jatte mysig bungalow for en billig peng.
Vi har fatt ett husdjur som vi skammer bort rejalt, katten Mjau.
Varje morgon ger vi henna pannkakor, hon alskar pannkakor och chips.
Hur go' som helst!
Jag saknar Tyra och Elliot sa fruktansvart mycket!

Onskar att vi bodde i hus sa jag kunde ha dom hemma hos mej.

Har tar man sej fram med hast och vagn, cykel eller promenader.
Vi provade pa en aktur med en mer eller mindre galen hast och kusk.
I borjan var vi bada livradda och trodde att vi skulle do! Sista biten av varan dodsfard satt jag och asgarvade! Undrar vilken sorts svamp jag fick pa pizzan? Haha.. Vi overlevde, med nod och nappe!
Det finns inga poliser pa on vilket gor att det ar mycket droger har.
Vart man an befinner sej sa saljs de "Magic muchroom",
till och med pa restaurangerna.
Men ni kan vara lugna dar hemma, vi har en pensionars resa
(vi har druckit 3 ol var pa 3 veckor) .

Vi har kanon vader och ligger pa stranden mest hela dagarna.
Vi har snorklat och hade san tur sa vi fick se skoldpaddor, stooora!
Viktor simmade ner och klappade en av dom men jag som bara har snorklat tva ganger vagade mej inte ner pa djupt vatten sa jag fick noja mej med att simma ovanfor den. Haftigt va det!
Imorgon ska vi ut pa en snorklingstur runt dom 3 Gili oarna, med bat.
Det ar aven varan sista dag har pa Gili. Pa torsdag morgon aker vi tillbaka till Kuta i ett par dagar. Sen pa lordag far vi vidare till Kuala Lumpur. Det ser vi verkligen fram emot! Tiden har gatt sa sjukt fort, vi vill verkligen inte aka hem!

Nu ska jag dra med mej Viktor ut i solen, ata glass =)
Manga kramar / Caroline & Viktor




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen!

Har läst och kollat på bilderna, och det verkar vara en resa utöver de vanliga,hoppas att resten av resan blir minst lika bra.Och dessutom skriver du så bra de är såå roligt att läsa!! Var fortsatt rädd om er! Njut av vädret, här hemma varnas det för snöblandat usch!!Vi hörs!

Kram från mormor o morfar

2008-05-13 @ 20:00:50
Postat av: Duuude!

Är det god glass där? ;)

2008-05-14 @ 10:29:16
URL: http://sarahietala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0