Helgen. . .

Helgen har varit kanon! Lagomt fartfylld och tid med familjen hemma i Storvik.
Fredagen vart en party fredag och jag gjorde min debut i Uppsalas krogliv.
Jag, Viktor och Christian pimplade öl, lakrits shots och "Rosa Pantern" och hade trevligt innan vi entrade krogen. Ärligt talat så vart jag besviken på just den krogen vi hamnade på. Trångt, kass musik och en massa muppar!
Men men, bättre lycka nästa gång! Hade trots allt en trevlig kväll.
Jag tror bestämt att det slank ner lite för mycket götta under kvällen, hehe.. Rund under fötterna och glada vandrade vi hem när krogen stängt.
Sjöng och stimma.
Jag fick för mej att plocka en syrén som jag skulle sätta bakom örat, dock så gick det inte så bra att ha en stor kvist bakom örat. Tappade balansen och druttade på arslet, som tur var så lyckades jag slå ner arslet på ett elskåp! Haha.. Viktor han skrattade åt mej och Christian hjälpte mej snällt att plocka en lagomt stor blomma.
Väl hemma så lyckades jag slita ner rullgardinen men det rörde mej inte i ryggraden just då. När solens starka strålar lyste in på morgonen vart jag däremot irriterad.
Inte ett dugg bakis, en stooor lättnad! Men det fanns andra som mådde dåligt och "körde buss" hela morgonen. Tss..

Lördagen spenderade vi med min familj i Storvik. Grillade och hade mysigt,
jätte roligt att Viktor får lära känna min tokiga familj! =)
Idag har vi varit hemma hos mormor och morfar, käkat mat och fikat.
Har även lämnat över nycklarna till lägenheten och det var en stor sten som föll av mina axlar.
Nu väntar väl en räkning för låsbyte då en nyckel är borta. Hmm, suck...

Nu på kvällskvisten har vi svullat pizza och promenerat i parken. Mysigt! =) Tänkte bädda ner mej på soffan med en påse popcorn och kolla på alla
" Andra avenyn " avsnitt som jag har missat.
Det var allt för idag, adjöken!







Kommentarer
Postat av: Viktor

Det har vart en tok mysig och rolig helg, som alltid när man e med dig älskiling! Nu ska vi ha en mysig vecka också =) kram

2008-05-25 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0