Så Jävla Sliten. . .


Sliten är bara förnamnet!
Fy fan, har legat hela dagen.

Som ni kanske förstår så vart det utgång igår iaf.
Torbjörn, den mest otippade av dom alla, kom hit och förgyllde våran kväll.
Efter en massa lakrits shots så ragglade vi ner på krogen.
Klockan måste ha varit efter ett när vi kom fram?
Vi hamnade vid ett VIP bord med gratis dricka. Oj oj, farligt!
Tiden gick otroligt fort. Jag vela inte gå hem, vakterna fick nästa slänga ut mej. Haha...
Helt klart en rolig kväll! Men... oftast så är inte en rolig kväll utan skandaler eller något annat otrevligt. Denna kväll va inget undantag. Otursdrabbade Torbjörn skulle avbryta ett bråk men va den som fick smaka på vaktens batong. Jävla idiot vakt säger jag bara.
Som tur va så såg jag det inte, jag flummade omkring och skulle leta ett bra ställe att kissa på. Haha. Hade jag sett det som hände så hade antagligen jag suttit inburad nu.
Jag har inget förnuft på fyllan, käften glappar och jag är inte rädd för fan själv!
DET är farligt!
Torbjörn fick åka ambulans och Viktor knatade upp till Ackes för att hålla honom sällskap. Sju imorse kom Viktor hem.

Nu ska jag tömma spyhinken och sen försöka äta. Lär väl klä på mej och tvätta ansiktet, försöka komma igång.
Ska titta på tre nya avsnitt av Andra Avenyn ikväll, nå mer än så orkar jag inte.

Hur fan kunde jag bli så jävla bakfull?!
Love you Viktor!



Kommentarer
Postat av: Viktor

Älskling jag älskar dig och även när du e bakis ;)

2008-11-09 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0