Choklad är bra, rena rama medicinen!

Efter ett väldigt negativt inlägg så ska jag nu försöka låta lite mer positiv.

Nu mår jag lite bättre, känner inte av "lessheten" lika mycket nu.
Undrar om det är tackvare 200 gram choklad?

I min lista över saker som gör mig less så står bland annat magen med.
Äntligen kanske (vågar inte hoppas på för mycket) det blir ändring på det!
Har för en tid sedan lämnat prover och nu har provsvaren kommit, dom va inge vidare så nu har jag fått remiss till Ackis. Hoppas, hoppas, hoppas att läkarna upptäcker vad som är fel så jag kan få bukt på det här eländet nångång!

Ikväll är det sista gången på unghundskursen.
Funderar på att gå flera kurser men det får vänta tills sommaren,
just nu har vi så mycket att göra ändå och vi har bra pli på Elsa redan nu.
Märker att Elsa tycker om att använda nosen så det skulle vara roligt att gå en kurs
i spårning framöver.

Nu är det dax att göra iordning mat. Idag bjuds det på thaigryta med ris.
Inte snällt mot min mage men smarrigt för smaklökarna!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0