High on inspiration!

Hej på er!

Dagarna flyger förbi, önskar att dygnet hade flera timmar eller att timmarna gick långsammare. Tycker att man inte hinner med nånting,
eller iaf inte så mycket som man önskar.

Vi sliter på i huset. Köket är nu utrivet och vi har börjat planera det nya köket.
Det kommer att bli kanon!

Har så mycket idéer och känner mig hög på all inspiration jag har. Tänk så ljuvligt det hade varit med obegränsat mycket pengar?! Är det nånting jag har insett nu så är det att det kostar mycket att rusta. En färgburk hit, lite spakel dit, penslar och andra verktyg, golv, kök, fönster... listan kan göras lång!

Det viktigaste är att ta ett projekt i taget och göra det färdigt och bra innan man börjar riva i nånting annat. Tålamoood! (inte riktigt min starka sida)

Bjuder på några "fina" kort från köket.


Tjusigt va?!

Nu ska skiten bort!

Att riva kakel är terapi!

Elsa hjälper också till. Eller själper kanske är det rätta ordet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0