Julklapps tips önskas!

God eftermiddag!

Efter att ha varit på benen hela dagen så unnar jag mig nu en paus vid datorn.
Idag har jag och Elsa varit ute så gott som hela dagen. Jag blir trött ganska så snabbt av allt bus, lek, spring och pulsande i snön men hundrackarn verkar aldrig bli trött?
Tänk om man hade hälften av hennes energi...
oj oj oj så mycket jag skulle få gjort om dagarna!

Min energi just idag har det dock inte varit något större fel på, jag har städat hela lägenheten, tvättat och hängt flera maskiner och dessutom varit ute i flera timmar. Är mäkta stolt över mig själv och min energi! Nu ska jag som sagt ta en paus innan det är dax att göra mat.

Funderar på att åka upp till Gränby ikväll och handla julklappar så jag slipper tänka på det nå mer. Fy så svårt det är att handla julklappar!
Vet redan nu va jag ska köpa till två personer men tre personer återstår.

Någon som har tips på vad man köper till mamma, lillebror på snart 19 år och pojkvännen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0