Otaggad!

Fryssen, trött och illamående... det känns som att jag börjar bli sjuk!
Min andra, lite bättre hälft, känner likadant.
Funderar på att mysa ner mig i sängen med en bunt tidningar och hoppas på att
John Blund hälsar på i skaplig tid.

Nyårsafton imorgon. Va har ni för planer?
För min del blir det lugnt, jobbar 15-22 imorgon och 6-15 på nyårsdagen. Skoj va?!

Såg en lapp i trapphuset där grannarna vägg i vägg förvarnade oss om att det blir fest imorgon. Sist dom hade fest lät det som om dom va i våran lägenhet och festade.
Hoppas, hoppas, hoppas att det blir någorlunda lugnt imorgon så att jag kan få några timmars skönhetssömn innan det är dax att kliva upp och jobba igen.

Nä, jag är grymt otaggad till det mesta just nu och önskar att jag fick vara ledig på nyårsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0