Vittne till brott.

Nyss hemkommen från jobbet med en puls på 300.
Avslutade mitt arbetspass med att bevittna snatteri. Killen va helt väck!
Med tanke på vad som inträffade tidigare i veckan så vågar man ju inte konfrontera snattarna,
vem vet va dom får för sig?
Tur att mina arbetskollegor påminde mig om det för jag va påväg att konfrontera honom.

Jag blir så arg! Han hade en tjej med sig som han behandla riktigt illa, hon grät förtvivlat och bad om att få gå hem. Det värsta av allt, dom hade en varsin barnvagn med sig...

Jag har gjort det kan jag och händelsen är överlämnad till polisen men jag kan ändå inte släppa det. Lycka till med att somna säger jag bara!

Stänger av mobilen på ljudlöst, misstänker att polisen vill ha mina vittnesuppgifter
men det får faktiskt vänta tills imorgon.

Grannjävlarna har en hejdundrandes fest! Kul för dom, mindre roligt för mig.
Nä, nu lär jag krypa ner i sängen och försöka sova. Klockan ringer 05.00 imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0