Ett Besök På Polisstationen. . .

Blogg tooorka!

Igår kväll åkte jag till jobbet vid 21.00. Skulle göra en utbildning på datorn.
Viktor lånade snällt ut sin bil till mej och jag va tacksam. Men...
varför händer oftast olyckor när jag lånar saker av folk?!
Igår vart bilen påbackad utanför Statoil, fina lackskador, eller så inte!
Dessutom fanns ingen lapp, inget tecken alls på vem som gjort det. Personen åkte bara.
Det gör mej väldigt förbannad! Man märker om man backar in i en bil så man kan inte skylla på att man inget vet.

Idag ska bilen visas upp för polisen och händelsen anmäls som smitning.
Tur att det är döda ting tänker jag. Visst är det drygt att krångla med f-bolaget och vara utan bil då den ska lackeras om. Men hellre att det drabbar döda ting än mina levande anhöriga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0