Arvingarna. . .


När jag bodde hemma i Storvik / Sandviken så uppskattade jag alltid tisdagarna,
för då kommer Annonsbladet. Jag tyckte det va så avslappnande att komma hem från skolan / jobbet och sätta sej ner och läsa om jaa, egentligen inget intressant.
Det va vanan, varje tisdag kom den.
Sen några veckor tillbaka får jag Annonsbladet i inkorgen till min mail, punkligt varje tisdag.
Inledde dagen med att läsa e-tidningen. Inte va det mycket av intresse men bland dom sista sidorna såg jag en annons som gjorde mej glad. Mina barndsoms idoler spelar i Sandviken till helgen. Jag ogillar verkligen Sandvikens uteliv men kanske det vore värt att gå ut en kväll och se Arvingarna spela?


Kim, Casper (som jag va så kär i), Tommy och Lasse.

Kommentarer
Postat av: Marina

Det blir nog Arvingarna för min del..

2009-01-28 @ 02:47:34
URL: http://malme.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0