Fy Fan Va Jag Är Braaa. . .


Intervjun gick ju kanon, jag fick jobbet!
Börjar introduktionen 3/2 och det kommer att bli fullt ös i början.
Mycket att lära på kort tid.

Fick även ett samtal från Forex idag. Ska dit nästa vecka och lämna in mitt cv.
Visst blir jag smickrad men va fasen, allting händer ju samtidigt?!
Jag får väl helt enkelt ha två extra jobb. Hade ju det förut och det funkade bra,
om man bortser ifrån att jag nästan jobbade ihjäl mej...

Träningen idag gick bra, bättre än förväntat.
Körde 20 minuter på crosstrainern på förmiddagen och 25 minuter på kvällskvisten.
Imorgon ska jag träffa min PT igen och få träningsprogrammet och köra det passet.
Undrar om jag kommer ur sängen på lördag morgon?


Kommentarer
Postat av: Mia J-Å

Tack... nu är jag nöjd med den ett tag så får man väl se hur länge dok... Vad kul med jobbet/en!! grattis

2009-01-23 @ 13:37:05
URL: http://mjuutiasberg.blogg.se/
Postat av: Viktor

Grattis!!! Nu harjag vart å tränat så nu ligger du efter ;)

2009-01-25 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0