Gårdagens Plus Och Minus. . .


Trippen till Åre är över och jag tycker faktiskt att det är skönt att vara hemma igen.
Är febrig och inge vidare pigg och då är det skönast att vara hemma.
Men trevligt har vi haft och jag kan absolut tänka mej att åka dit igen.
Vecka 6 är Rix fm i Åre och det tycker jag låter roligt. Kanske vi åker dit då?

Gårdagen bjöd på både dåliga och bra stunder.
är att min dator fick lämnas in på lagning och service tiden beräknas vara 4 veckor.
FYRA VECKOR UTAN MIN DATOR?!

+  är att jag ansökte om gymkort. Så från och med 22/1 börjar mitt nya liv.
Och det är inget vanligt gymkort, jag ska ha en PT (personligtränare) i ett halvår.
Hur grymt som helst! Jag är så himla peppad och motiverad till att börja leva hälsosammare!

Idag har vi en tvätt och städ dag. Det går mycket segare än vanligt men det beror väl på att jag inte är hundra pigg. Huvudsaken vi blir klar innan det är läggdax.
Dom senaste två kvällarna har vi titta på Pippi Långstrump. Vilka minnen!
Och jaa.. jag påminner rätt mycket om den ungen, haha! (Viktor påminner om Herr Nilsson)

Idag har jag inget vidare flyt i bloggen, så jag lägger ner för idag...
Solong mjölk kartong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0