Ernst, min dröm man


Är fortfarande sliten efter gårdagens bravader.
Ligger på soffan och halvsover. Tittar på "Sommar med Ernst" and i´m in love!

Älskar hans idéer och inredning, rummet han inreder är nästintill exakt så som jag vill ha det hemma i vardagsrummet! Är lite smått kär i Ernst faktiskt, hihi! Lång och stilig, gyllen brun med silvergrått hår och fräscha kläder... Lite mer attityd och mindre mesig och mysig och han skulle vara en 10 poängare!

Jag drömmer om att köpa mej ett lagomt stort hus med en lagomt stor trädgård.
Huset ska ha ett perfekt läge - helst vid vattnet med noll insyn ute på landet.
Jag vet precis hur jag ska inreda och fixa i både huset och trädgården.
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge!



Snygg Ernst

Kommentarer
Postat av: mamma

åhh, inte ernst! har så svårt för fjollor! hahahah

2009-07-02 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0