Låt pattarna vara fria

Vaknade tidigt imorse och kände mej hyfsat pigg men någonting kändes fel...
Jag hade bh på mej, jag sover aldrig med bh! Dessutom en bh som jag inte gillar så den ligger längst in i lådan med underkläder. Fyra av tre spännen var knäppta och alla var knäppt olika, axelbanden var snurrade. Har inte ett minne av att jag har tagit på mej en bh och det tycker jag är otäckt!
Det händer allt oftare att jag är uppe på nätterna eller har pratat med någon men inte kommer ihåg det dagen efter.
Jag har ex. vaknat i hallen, sittandes på golvet med muffins papper all over och en halväten muffins i handen.

Det kanske är lika bra att börja sova med pyjamasen på och en lapp i fick med min hemadress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0