Låtar som får mej att komma ihåg Usa resan

När jag hör dessa låtar så kommer jag att tänka på Usa -
alla underbara och roliga minnen, timmarna i bilen med mycket sång,
skratt och skäll på gpsen.
Jag kan med ett leende på läpparna konstatera att det här är det bästa resan vi har gjort tillsammans hittills!  Tack för en underbar resa älskling,
ser fram emot nästa resa.


LMFAO - I´m in Miami bitch
LMFAO - I´m in LA trick
The Black Eyed Peace - Boom boom pow
The Black Eyed Peace - I gotta feeling
Pitbull - I know you want me
Pitbull & Lil Jon - Krazy
Keri Hilson, Kanye West, Ne-Yo - Knock You Down
David Guetta & Kelly Rowland - When Love Takes Over

Soulja Boy - Kiss Me Thru The Phone

Lady Gaga - Love Game (Disco stick)
Sean Kingston - Fire burning
M.I.A - Paperplanes
Jeremih - Bithday sex
Kid Cudi - Day N Nite 
3OH!3 - Don´t trust me
Beyoncé - Halo
Ne-yo - Mad

Kommentarer
Postat av: Viktor

Det var värkligen en rolig resa! Va bra du skriver du får mig att längta tillbaka! Roligt det där med Venice =) Vi får börja planera en ny resa nu älskling! Kram

2009-06-24 @ 15:10:46
Postat av: Carolina

Halo är hur bra som helst, riktig pirr-i-magen-låt, så som när man är kär fast man inte är det. UNDERBART! :)

2009-06-30 @ 09:36:48
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0