Sista natten i USA


Nu är våran underbara tid i Usa så gott som slut, nu återstår bara några timmars sömn och en mellanlandning i Chicago sen är vi påväg mot Sverige igen...

Idag har vi njutit av solen på Venice Beach och jag har såklart lyckats bränna mej, igen! Önskar att mamma hade  flingat med en snygg medelhavs kille istället för en rödhårig finne. Då hade jag förhoppningsvis inte haft känslig hud i en gris rosa nyans och förhoppningsvis hade jag haft fina drag liksom brudarna kring medelhavet. Syrran, hon har det bra hon! ;)

Givetvis så hann vi även med lite shopping också.
Hittade en gata med massor av bra affärer! Hur kommer det sej att man hittar dom sista dagen?!  Om jag gjorde några fynd? Aha, skojar inte!
Råkade slinka in på Steve Madden butiken, hade inte en aning om att det var den butiken,
där fanns det grymt mycket snygga skor! Hade jag haft en fetare plånbok hade jag säkerligen haft minst tio par skor med mej ut ur butiken. Anyway... jag hittade ett par skor som är helt i min smak. Dessvärre fanns dom inte i svart så jag köpte ett par ljusbeiga.
Köpte även ett par leggings och ett linne på H&M, mer än så hann vi inte med tyvärr.



Nu ska jag ta en dusch, lägga en ansiktsmask och boosta huden med fukt.
Förresten så tar jag med mej solen hem till Sverige, det låter väl som en bra idé?
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0