Cravings på cupcakes!


God morgon!
Mitt mål är att kliva upp innan klockan åtta varje dag. Det går väl... si sådär!
Inte så konstigt kanske med tanke på att jag somnar vid fyra tiden på morgonen.

Vaknade med ett fruktansvärt sug efter muffins!
Är det någon av er läsare som har nåt smarrigt muffins recept?
(Sara, jag VET att du har massor med smarriga recept! Give it to me!)


Idag är jag ledig och hormonerna har stillat sej en aning, tack och lov!
Planerna för dagen:

* Arbetsförmedlingen
* DBT behandling
* Matlagning och eventuellt muffinsbakning
* Valpkurs
* Bädda ner mig och Viktor i soffan och titta senaste Johan Falk filmerna

Som vanligt numera så får jag stressa så fort jag ska göra nånting.
Nu ska jag ta en snabbdusch och sen börjar dagens planer att rulla på.

Ha en bra dag! Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh va mysigt me valpkurs, vill me! =)

Wee ska också se Falk-filmerna ikväll! Så himla bra.

Kramar

2009-11-04 @ 16:20:35
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0