Hej på er!


Ja då är det återigen fredag. Jisses, veckorna går så fort!

Idag är det jobb som gäller för min del, jobbar 15 - 23.
Är fortfarande krasslig men mår betydligt bättre än tidigare i veckan.
Det viktigaste är ju humöret och idag är det på topp!

Nu har jag äntligen bokat en klipp och trim kurs till mig och Elsa.
Den 29/11 ska vi ha en heldag i Morgongåva, jag antar att det kommer att bli en tålamodsbeprövande dag för min del... Förhoppningsvis kommer jag hem med en någorlunda välklippt pudel (i värsta fall ser hon nog ut som en skabb räv, haha) .

Nej kära vänner, nu måste jag fortsätta med dagens sysslor vilket innebär städa, duscha och laga mat innan jobbdax. Ha en toppen fredag! Kram på er!




Elsa väntar på att bli frisserad av uppfödaren Mia.
Det är hos henne på Trimkompaniet vi ska gå kursen.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hoppas fotograferingen av lägenheten går bra! Vill se bilderna sen =)

Bra att man känner nån sen som kan trimma hundar ;)

Kram N

2009-11-06 @ 12:32:03
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0