Min look alike - Pippi Långstrump

En flicka på ungefär 2 år och hennes pappa kommer in på jobbet för att hyra film.
Jag små pratar med pappan som just ska betala, flickan står tyst och snällt bredvid men plötsligt så pekar hon på mig och säger överlyckligt 
"Pappaaa, flickan ser ut som Piiippiiiii, flickan har lika som Piiippiiiii!".

Pappan förstår ingenting men jag fattar direkt, flickan har nämligen hyrt tecknade
Pippi Långstrump och har granskat fodralet och sen upptäckt att jag har fräknar,
liksom Pippi.
 

Jag kunde inte annat än att skratta, barn är för härliga (och uppmärksamma) !



I barns ögon är det här jag, visst är vi lika?! ;)
Och Viktor sitter på axeln.


Kommentarer
Postat av: Herr Nilsson

Ja jag tycker du e bra lik! =)

2009-11-23 @ 16:17:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0