Nattugglan Caroline, hoho!

Ännu en, som vanligt, sömnlös natt!
Jag är så otroligt less på att inte kunna somna i skaplig tid, så less på att sova bort halva dagarna.

Har klarat mig länge utan sömnpiller men nu är det nog dax att börja knappra såna igen,
åtminstone insomningspiller.
"Äsch" tänker nog vissa av er, "det är bara att kliva upp tidigt en morgon och hålla sig vaken resten av dagen och trötta ut dig fysiskt så somnar du gott sen på kvällen".
Tro mig... jag har prövat det och massor av andra trix och knep, ingenting fungerar!







Kommentarer
Postat av: Nanna

Absolut men vet inte om jag orkar lägga upp på Tradera =/ Tycker det e så himla jobbigt att paketera och få iväg och greja.. funderar på en loppis till våren.. har så himla mkt saker jag vill få iväg!



Inte bra att du inte kan sova =( Provat spikmatta, yoga, avslappningskurser? =) Sånt där bli-lugn-the på kvällen, valerina, allt va man kan testa?

Jag tror sömnsvårigheter mest beror på stress lr oro av nått slag.. Och kanske att det är ärftligt? Vi i vår släkt verkar ha det så.. Kram

2009-11-18 @ 10:04:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0