Snooze prinsessan, det är jag det!


Tjena mors!

Efter att ha snoozat i lite mer än två timmar så är jag nu äntligen på benen!
Känner mig som en tonåring på nytt, finnarna jag aldrig hade i tonåren har nu ploppat upp och jag somnar sent (tidiga morgonen rättare sagt) och sover så länge jag bara kan! 
Jag skulle lätt kunna sova ett dygn om jag fick möjligheten...

Idag är det ännu en jobbdag, 15 - 24.
Innan jobbdax så ska jag röja upp lite här hemma. Idag kommer mäklaren för att kika på lägenheten innan försäljning. Javisst, nu är det flyttdax igen!
Jag räknade ut att jag hitills har flyttat sex gånger på mindre än tre år.

Förhoppnigsvis ska vi inte behöva flytta igen på ett tag för vi har nämligen köpt hus!
I´m so happy! Jag kommer att skriva mycket mer om huset när vi fått tillträde till det,
det vill säga 1/12.

Vårat hus - ett jätte mysigt hus med renoveringsbehov men med stor potential.
Ska med tiden förvandlas till ett slott,
en prinsessa måste ju bo i ett slott, eller hur?!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Självklart ska du ha ett slott!!

Men då måste V köpa en vit springare så han kan komma och rädda dig från...hmm...kissarna? ;0P

2009-11-03 @ 12:30:40
Postat av: Anonym

I ditt slott kan vi ha mysiga pysselkvällar duude! :P

2009-11-03 @ 17:21:31
Postat av: Riddaren

En dag när du som minst anar det, kommer jag på den där vita hästen ;)

2009-11-03 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0